EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

29 Ocak 2010

mavi hayatıma girerken ben hala pembe istiyorum.

evime, hayatıma ilk defa mavi renk giriyor, aslında lacivertler daha önce kocacışla hayatıma girmişti ama... :))))))) mavi yeni giriyor:)))))
ama ben pembe arıyorum.
pembe derken kız bebek aramıyorum, hayatımda mutluluğun simgesi pembe rengi arıyorum.
şeker yüklemesine bu gün gittim. ve yüklemeli şeker yüksek çıktı. dr yeni bir test isterim ama normal çıksa bile bir daha benim içime sinmez, sen benim için kontrol edilmelisin artık dedi ve noktayı koydu. yarın yine bıraktığım diyetisyene gideceğim. haftaya dr uma kontrole gidene kadar onun dediklerini dinleyeceğim ama asıl önemlisi hepimiz bu testi bir kez daha yaptırma kararı aldık. dr um sa bir ölçüm cihazı edinsen iyi olacak dedi...
eve döndüm, zaten endişeli halime birde amcamın gelinin doğum haberi geldi. 2 haftadır sorunlu devam eden hamileliği, suyunun boşalması ile başlamış, ancak sancı gelmeyince suni sancı verilmiş, normal doğumda bir anda bebeğin kalp atışları düşünce bebeği kaybetmemek için sezeryana alınmış. kendi dr u tatilde olduğundan bir başka dr ameliyata girmiş ve asıl kabus başlamış. bebeği aldıktan sonra dikerken böbrek yada idrar yolları gibi bir yere zarar verilmiş, yanlış dikiş atılmış. şaka gibi ülkemizde neredeyse normal doğum yaptırılması unutulmuşken sezeryanda böyle bir hata yapılmış, ameliyathaneden hemen üniversite hastanesine gönderilmiş ambulansla, biz bu akşam gittiğimizide daha üstünde ameliyat önlüğü vardı... kendine yeni gelmi,ş henüz ayağa kalkamıyordu ve yarın sabah yeni bir ameliyata girecek... allah yardımcısı olsun... bebeğide yanında, bir yandan canı ile uğraşırken diğer yandan sabahtan beri emziremediği bebeğini emzirmee çalışyordu canım.
dedim ya ben artık pembeler istiyorum.
arada iyi haber bekliyorum...
güzel, çok güzel haberler gelsin...
hayatıma mucizevi güzelikler gelsin, harika şeyler olsun, şaşkınlık dan ağzım açık kalsın, hatta sevinçten ağlayayım, ...

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Bak böyle şeylere takılma hiç, senin gerçek mucizen geldi çoktan.
Cicilerini güle güle kullan.

Göğsü yırtmaçlı gecelikler vardı eskiden acaba şimdide var mı??çok rahat olurdu emzirme dönemlerinde.

Çook öptüm şekerimpembem

İlknurundünyası dedi ki...

Oluyor maalesef canım böyle aksilikler:((
Geçmiş olsun neyse ki ciddi bir sağlık problemi çıkmamış en azından, ya bebğe veya anneye daha kötüsü olsaydı.
Söylenecek tek şey buna şükür, ne garip değil mi ülkemizde olağan geliyor artık bunlar:((
Şeker için hafife alma derim ama çok da endişelenme bebek ve sen iyi olacaksınız, hani pembe istiyorsun ya, bak hayatına aslında tozpembe içindesin hatta pembe senin içinde, geçen senelere bak şimdiki durumuna bak, bunlar gelip geçecek sen de hep iyileri hatırlayacaksın.
Bu günler de nazarboncuğu olarak kalacak.
Öpüyorum seni bebeğe selamımı söyle, de ki İlknur teyzen bir gün seninle tanışacak:))