EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

11 Ocak 2010

inversiyon9

bu akşam üzeri gelen telefondaki dr bana bunları söyledi. tahlil sonuçlarımız da inverisyon9 görüldüğü için bizim kanımızı istiyorlardı ancak bunun ne demek olabileceğini kimse bana söylemiyor. sağlıklı olabileceğini söylüyor ama... internette araştırınca, kafam iyice karıştı. dr um takma kafana diyormuş, kocacış bağırıyor dr lara böyle bir konuşma yapıp bıraktıkları için bense korkuyorum... çok korkuyorum...
bu arada yazıya ara verdim daha fazla yazamadım hıçkırıklara boğuldum.
kendi dr umla geç saatte nihayet görüşebildim. 9, 9.kromozonda demek. inverisyonda bir türlü ters bağlanma işlemi ama neyle ne arasında nasıl oluşmuşu bilmeden kehanet olur bir şey demek, inversiyon9 demek hiç bir şeyi açıklamıyor dedi. bizi yarın üniversite hastanesine kan vermeye bekliyorlar, o zaman daha detaylı bilgi vereceklermiş, sinir oldum, bizden onlara ne anlamadım. bu genden bende var, yada kocacışta var ne fark eder. biz bebeğimiz ne kadar sağlıklı olacak onu öğrenmek istiyoruz...
kocacış bu şekilde telefon eden dr a çok sinirlendi. bu şekilde konuşulur mu diye. çünkü asla telefonda bilgi vermiyorlar. o zaman hiç bir şey demeyecekler ve insanları bu şekilde perişan etmeyecekler diye bar bar bağırdı evde. ben ağlarım, o bağırır, annemler şaşkın perişan yani gerçekten perişan olduk. sonra üşür gibi kasılmalar başladı. ayaklarım kollarımda kraplar başlar gibi olunca... uzandım... zar zor oyalanacak bir şeyler bulmaya çalışıyorum... ellerim sürekli karnımda bebeğimi okşamaya çalışıyorum, aklım sürekli bebeğimde allahıma dua ediyorum bir şey olmasın diye... babanem zaten aylardır okumaktan hatim indirdi neredeyse...
biz bu testi yaptırırken elbetteki biliyorduk kendimizinde birer genetik mucizesi olmadığını ve bu analizdede bebeğimizde bir şeyler çıkabileceğini ama biz hep önemli bir şey olmasın diye dua ettik. ama ne kadar önemli bir şey olmasın diye dua ediyorda olsam ben en ufacık bir şey bile istemediğimi fark ettim bebeğimde... evet onu kusurları ile seviyorum ama ne olur kusursuz olsun diye de dua ediyorum...
bu belirsizliktede bir gece daha geçirecez işte... dilerim bu gece en sonuncusu olur geçirdiğimiz bu zor gecelerin... en kötü gece bu olsun ve bununla bitsin bu zorluklar, üzüntüler... allahım lütfen güzel şeyler duyalım, güzel sonuçlar alalım, yalvarırım...

1 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

CANIM BENİM DUALARIM SİZİNLE, BOŞVE DOKTORLARI BEN SANA NİL'İN BİR İKİ DOKTOR HATASI YÜZÜNDEN KARNIMDA ÖLMEK ÜZERE OLDUĞUNU ANLATMADIM HİÇ DEĞİL Mİ?
YAA DOKTOR 7,5 AYLIK BEBEĞİME ÇOK SAĞLIKSIZ YÜZÜ GELİŞMEMİŞ, BURNU HİÇ YOK, GÖZLERİ BEŞİNCİ AY GELİŞİMİNDE KALMIŞ DEDİ BUNU SÖYLEYEN PROFESÖR ÜSTELİK, BEN DOĞUM YAPANA KADAR BİLİNMEZLERLE BOĞUŞTUM VE PLESENTA ERKEN AYRILDI HASTANEDE DÖRT GÜN BANA BİR SÜRÜ HORMON İĞNESİ YAPILDI BEBEK EN AZINDAN YAŞASIN DİYE VE BEN SEKİZ AYLIK TAM ÜÇ KİLO VE SAĞLIKLI BİR KIZ DOĞURDUM. EĞER Kİ O PROFESÖR BU KADAR ACIMASIZCA YORUMLARI ÜSTELİK BANA YAPMASA İDİ BENİM KIZIM DOKUZ AYLIK VE DAHA KİLOLU DOĞACAKTI. ERKEN DOĞUMUMUN SEBEBİ NE BİLİYOR MUSUN BEBEGİN ANNE KARNINDA BESLENEMEMESİ :))))
MAŞALLAH GÖZLERİ VE BURNU HARİKA O PROFESÖRÜN DEDİĞİ GİBİ BEYİN ÖZÜRLÜ DE DEĞİL, BU YÜZDEN SEN GÜVENDİĞİN DOKTORLA DEVAM ET, KALBİNİ KARARTMA. SONRA BEBEĞİN HUSUZSUZLUĞUNU HİSSETMESİN, ONU KOLLARINA ALINCA BU GÜNLERİN VİCDAN AZABINI ÇEKME . BEN OLUMLU DÜŞÜNMENİN ETKİSİNE KESİNLİKLE İNANIYORUM, ALLAH GÖNLÜNE GÖRE VERSİN SONUÇLARDAN HABERDAR ET VE EŞİN DOKTORLARLA KONUŞSUN,
SORUNLARI SANA DEĞİL EŞİNE AKTARSINLAR BU İNSANLAR HAMİLE BİR BAYANIN BEBEĞİNİN SALIĞI KONUSUNDA NE KADAR HASSAS OLABİLECEĞİNİ BİLMİYORLAR, EŞİN DAHA KOLAY BAŞA ÇIKAR AMA SEN AĞLA AĞLA HEM KENDİNİ HEM BEBEĞİ YORARSIN.
ÜZÜLME, CESUR VE KARARLI OL, BU BEBEK ÇOK SAĞLIKLI OLACAK VE GÖR BAK KUCAĞINA ALINCA BU GÜNLERİN VE BU KORKULARIN GEREKSİZLİĞİNİ ANLAYACAKSIN, ÖPÜYORUM.