EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

1 Ocak 2010

YENİ YILDA İLK GÜN

yeni bir yıla girdik bitti. eski yıl eskide kaldı, yeni yıl bu gün oldu da eskimeye başladı...
biz yaşadıkça, zaman geçtikçe yeni yıl eskimeye devam edecek...
planladığımız gibi arkdaşlarla girdik yeni yıla.
onlara gitmeden önce gündüzden aayan kardeşime uğradık, o daha iş yerindeydi, bir gece önce beli yine tutmuş. üzüldüm. ayağıda daha iyileşmedi biraz kızmaklı gibi oldum, ablam hastaneye gidelim dedim ama dinletemiyorum ki sana dedim. haklısın deyince laf bitti. neyse beli iğne ile biraz daha iyi olmuş. onunla konuşurken şehirde hava rezaletti, resmen insan fülfiroid yada metanoid olup başka bir canlı türüne geçiş yapabilir, o kadar yani. veee korkulan oldu alerji daha orada başladı, gece boyunca öksürmeden bir tam cümle kuramadığım gibi,i yediklerimin mideme ulaşmasıda sorunlu oldu:((( hal böyle olunca gazlı, sıkıntılı bir giriş yaptım 2010 a... zaten kutlamadan ziyade, aile yemeği modunda geçti gece. çocuklar tvde yarışma programlı programı seyretmeye kalkınca müziktende mahrum olduk. yemek 22:00 civarı bitmişti. gerçi biz masadan kalkmamıştık daha ama bir başka aile yemek sonrası gezmesine gelince metazori kalkıldı diyeyim. koltukaklarda oturup, tv de yarışma programı seyretmek pek yeni yıl kutlaması planlarıma uymasada, dostlarla olmakda güzel dedim. bu grupta bol bol hamilelik ve bebek konuşuldu, valla ben açmadım. ev sahibi arkadaşımla hamileliğimde bir kaç kez karşılaşmış olmamıza karşın, misafir ailenin hanımı arkadaşım ilk kez görünce öğrendi:))))))) yani artık görünce aaa hamile deniyor:))))))))
kocacış oturduğu yerde uyuklamaya başladı, yani sohpet o kadar koyuydu:)))))) 02:00 ye doğru kalktık, eve geldik, biraz üşümüşüm sanırım kombiyi yakıp ısınmaya çalıştım, ısınmaya başladığımda uykumda geldi, hiç direnmeden yatağa geçtim. geçen sefer film için uyumamış ve ertesi gün baş ağrısı çekmiş olmamdan da dolayı hemen uykuya daldım. artık rutien binene gece bir kaç kez kalkmalarım dışında, sabah açlıkla uynadım. kocacışta miskin uynamış olmalıki, duştaydı ve pek bir şey hazırlamamıştı, basit bir kahvaltı ettik, lodos ta olsa harika bir havayı kaçırmayalım. hem belki dünkü alerjilerimede iyi gelir dedik, attık kendimizi dışarıya...
alerjilerim dünkü kadar kötü değilsede tamamen geçmedi haliyle...
lodos beni sersem etti, yatasım var, oysa daha yemek yemedim, hemde mutfakta yapılacak pilav var:) ama dayıma uğradığımda içim bayıldı tost yaptırdı bana, peynirli basit bir şey istediysemde, o ne varsa koyun demiş:)))))) yani daha acıkma ihtimalim düşük:)))))))))))))
bu gün dolanırken kocacışa bebişe yeni yıl hediyesi alsaydık ya dedim çok güldü, onun için bu yıl zaten yepyeni olacak dedi:)))))))))

Hiç yorum yok: