EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

30 Aralık 2009

2009-10


eski yıl / yeni yıl

aslında ben öyle yıllık bilanço yapanlardan olmadım hiç, hani yeni yıldan beklediklerim, yapılacaklar listem falan olmadı. yani aslında hep yapılacaklar listem olmuşturda hani bu defter yılbaşından yılbaşına açılmaz, sanırım hep açıktır. yeni yıl ise sadece bahane olmuştur kutlama yapmak, eğlenmek için. uzun yıllardır nadiren evde, genelde dışarıda kutladım. dışarıda yapılan yapılan kutlamalarımız içinde 5* olduğu gibi, * sız olanlarda oldu. ama her neresi olursa olsun normalinde sağlanan yemek kalitesi ve servis o kalabalık gecelerde sağlanmıyordu. eğlence kısmınında çok özel olduğu söylenmesede, uzun sürmesi tek avantajdı. evde ise eğlenmek pek becerebildiğimiz bir şey olmadığı için sanırım genelde dışarıda geçirmeyi seçmiştik. evlendiğimizde ilk yılbaşını evde geçirmede ısrarcı oldum. kardeşim askerden yeni dönmüştü. onları çağırdık. sanırım eski bloğumda o sofranın fotoğraflarıda olacak. çok eğlenmedik belki ama kötüde geçmemişti. yeni yıla girerken izmirde patlayan havai fişeklerini seyretmiş, dağıtan komşulara gülmüş, sonra hatta birde yeni yıl gezmesi yapmıştık.

bu yılıda ben evde kocacışla baş başa geçirmek istedim aslında. ama kocacış arkadaşlarla bir program yapmış. yarın akşam onlardayız. aslında bize çağıracaktı ama ben öyle bir gecenin altından kalkamayabilirim dedim, ben yaparım herşeyi dedi ama, sadece yapmak değil ki. sofrayı kurmak, servis, toplamak,... devam eden bir süreç... cesaret edemedim. eksik olmasın canım arkadaşımda beni düşündü:))))) onlara davet etti. çok büyük bir kutlama olmayacak ama adet yerini bulsun olacak:)))))))

ama bu yıl giden yılın arkasından bakacak olursam, bir şeyler aldı, bir şeyler verdi... 2009 u ne iyi, ne kötü hatırlayabilirim. bir hamileliğim kötü sonuçlandı, güzel bol tatilli bir yaz geçirdim, evimi değiştirdim, işimi kaybettim, veee şu an devam eden bir hamileliğimede 2009 da başladım. bebeğimin ilk kalp atışlarını da, ilk hareketlerini de 2009 yaşadım. bu sırada 3 ay alerjik nezle oldum, reflü oldum, aminosentez oldum, sonuçlarını beklerken hiç korkmadığım kadar korktum, endişendim. iyi sonuçlarla yüzüm güldü.

2010 da beklediğim ilk şey sağlıkla bebeğimi kucağıma almak, en büyük dileğim beklentim.

evimi taşımayı planlıyoruz bir kez daha...

iş planlarımız var. bir kez daha işe girermiyim. eski işime dönermiyim. yeni bir iş mi kurarım. yoksa kocacış çalışırda ben bir süre, bebeğimimi büyütür ev hanımcığı mı olurum:)? bunlarda 2010 dan bilmeden beklediklerim:)

2010 dan beklemediklerim bile var. mesela kayınvalidemle görüşmeyi, görümcemle kanka olmayı:)))))))))))) bu konuya nereden mi geldim. kayınvalidemin doğuma gelip gelmeyeceğini soranlar var daha şimdiden..

ama herşeyden önemli, değerli olan 2010 nun bana bebeğimi getirecek olması, asıl beklediğim, beklemeye değer olan, en değerli, en önemli konu.

sizler için neler önemli ise, kendinize bile söyleyemediğiniz istekleriniz, beklentileriniz gerçekleşsin, her şey beklediğiniz özlediğiniz gibi olsun. ama önemlisi, sağlık, mutluluk içinde olsun. içinizde hiç sönmeyen bir mutluluk ateşi yansın siz, sevdiklerinizi, çevrenizi ısıtsın. sağlık en büyük derdiniz olsun.. dilekleriniz dinmeyen sağnaklar gibi yağsın, dilemeye bile fırsatınız olmadan daha:))))))))))) ben bunları minicik bir yılada yüklemek istemedim, her yılınız öyle geçsin...

yine burada, yine birlikte oluncaya kadar bir yılımız var:)))))))))))))))

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem , 2009 dediğin gibi verdi de aldı da, tüm verdiği kötülükleri alsın gitsin bu gece.

Bence çok güzel , dopdolu bir yıl bekliyor seni, kafanı bile kaşıyamayacaksın:))))

Görümcenle kanka olmak mı? heheheheh. Ay olur olur , olmaz diye bir şey yok bu dünyada.


Çook öptüm seni sağlıkla mutlulukla gelsin yeni yıl sana ve tüm sevdiklerine...

İlknurundünyası dedi ki...

:)))))))))))
CANIM BENİM YENİ YIL, YENİ UMUTLARLA GELSİN MUTLULUKLAR GETİRSİN SANA EŞİNE BEBİŞİNE AİLENE.
VALLA BEN EVLENELİ 12 SENE OLDU. DÖRT İL DEĞİŞİKLİĞİ YAPTIM ŞİMDİ DE BEŞİNCİ EVİMDE OTURUYORUM, AMA SEN BENİ BİLE GEÇTİN :))))
YENİ EV, YENİ HAYAT GİBİ GERÇİ AMA YORGUNLUĞU DA VAR HELE SEN BU HALİNLE AMAN DİYİM YANİ:)))
MUTLULUKLAR DİLİYORUM CANIM, ÖPTÜM.