EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

8 Aralık 2009

hijyen, mijyen derken unutmaya çalıştım...

bu sabah klasik öksürükle yataktan kalktım. uzun süren bir kriz oluyor:(
bu sabah o kadar erken kalkmayan annemlerde uyadı benim sesime. onlar daha çok kuşluk vakti çıkarlar yataklarından. eskiye göre bende epey bir yatak keyfi yaparım aslında ama onlar kadar olmaz:) ilk evlendiğimde evimizin yeri nedeniyle hafta içi 06:25 de evden çıkmadıysam, vay halimeydi, sonrakinde daha iyi, bu son oturduğumda ise 07:15 oldu bu süre ve benim için harika oldu. şimdilerde o saatte evden çıkacak şekilde kalkmıyorum, yinede 08:00-08:30 bneim için ideal bir keyif süresi gibi oluyor. ha bu dönemde şaştığı olmuyor mu? olmaz mı? artı eksi 2 saatim var özel hallerime:)))))))
bu gün kendi standartlarımda uyandım. bu hastalığıma tanık olmayan annem panik oldu, başıma toplandı, benim ve kocacışın sakinliğine ize sabah mahmuru iyice şaşırdı. biz hiç bunlar yokmuş gibiyken, o sıcak su gibi bir şeyler yapma çabasındaydı. bzi bunun iyi günlerim olduğunu söylediğimizde ise gözleri gerçekten dehşetle açıldı, bizde güldük:)))) kızdı bize ama gerçekti...
neyse o faslı bitirince kocacışı geçirdik, biz kahvaltımızı yaptık, teyzeme kahveye geçtik, lafladık. eve döndük öğle olmuştu. annemle buzdolabı, mutfak dolabı, banyo dolabı derken daldık bir işlere. yanında yemek yaptık, ben duş aldım. yorulduk, akşamı yaptık ama epeyde iş yaptık. bu arada lale ablanın yorumuna uyumlu şeyler buldum evde, hatta bir ön hazırlık yaptım ve gerçekten şık olacak belli oldu bile, teşekkürler lale abla. fotograf işini çözeyim söz burya koyacam. dün aldığım 4 tl lik kumaşa kazak buldum oldu:)))))) yarın da ben yokken annem kendi başına toplar evi. tozla haşır neşir olunacak işlere ben girmedim bu gün çünkü...
ancak ne kadar kendimi işe, yemeğe falan versemde aklım hep yarınki işlemdeydi, içimi ferah tutmaya çalıştım, ama o kadar kolay olmadı. şimdi içim bulanıyor, karnım agrıyor, aklım sık sık yaırna gidiyor. çantama alacaklarımı düşünüyorum. körü düşünmemeye çalışıyorum.
ama bende secret ters çalışıyor sanırım. ne zaman içimi ferah tutsam hayatımda hep bir terslik olur. tüm riskleri bilerek, her şeyin iyi gitmesini diliyorum.
allahım lütfen, yarın yapılan işlem bebeğe bir zarar vermesin. sonrasında gelecek olan tahlil sonuçlarıda iyi gelsin diye dua ediyorum.
olumsuz şartlar içinde dileklerim var, eğer sonuçlar kötüyse ( ki lütfen olmasın) yarın yapılanişlemden sonra kaybetmeyi, haftalar sonrası yapılacak işleme tercih ederimde aklımdan çıkmayan olumsuz senaryolardan biri.
ha bu tahlil sonucu iyi çıktı bu sağlıklı bir doğumun garantisi elbette ki değil. daha binbir türlü olumlu, olumsuz ihtimaller düşünülebilir.
herşeyin hayorlısını diliyorum allahımdan...
neyse şimdi yorgun olduğumdan mutfaktaki son işleri anneme devredip gelip oturdum tv karşısına. ama ulusal kanallarda haber seyreden babanem salonda, ve ben hiç bir haberi seyredemeyeceğime karar verdim. aman allahım o nasıl bir haberler silsilesi. en acısı 7 vatan evladının şehit olması elbette, ama inanın içim kaldırmadı, gözümün yaşarması bir şey değil, içim eridi resmen, yüreğim burkuldu döndüm buraya geldim.
kocacışta geldi, oda belliki gergin, bu gece birbirimizi zorlamamalıyız anlaşıldı. başka şeyle rkonuşuyor olsakta birbirimizin gözünde aklımızdakinin aslında ne olduğunu biliyoruz.
dualarım her şeyin hayırlı olması için.

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem heyecanla beklyiorum şu sonuçları bana hemen yaz.
Bir de o elbiseleri hemen fotola. Ben de yapmak istiyorum.

Seni çook öptüm.