EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

4 Aralık 2009

düşünüyorum, inandıramıyorum...

hala sık sık acıkıyorum.
bu gün sabah başdönmesi ile kalkınca kocacışla güldük epey, ben bu hafta hamileliği başa sardım diye. 4. ayı doldurduktan sonra başdönmesi ve bulantı, kusma başladı diyerek:)))))
kahvaltı sonrası kestirdim.
yine evden çıkmadım oysaki harika bir hava vardı kaçırdım diye içim gitti, çıksaydım biraz daha rahat nefes alma şansım olurmuyduki?
ama öğleden sonra kendime banyo şımarıklığı hazırladım. banyoya buğu da aldım. evimizin yeni kokusu bu zaten son hafta:))))uzun uzun kese yaparken, yağlanırken o banyonun buharıyla iyice etkili oldu. okyanus suyunada devam ediyorum. veee nihayet banyodaki temizlik deterjanının kokusunu ve deodorantımın kokusunu duyar gibi oldum. sonra kesildi ama olsun bana umut vaadetti:)))))))))))))) zaten geceleri uyumaya razıydım buda bonusu oldu:)
ama hala kocacış gece yatak odasında traktör varmış gibiyiz diyor:))))))) ben o kadarda değil belki kompresörlü bir araba diyorum)))))))
yarın hava bu günkü gibi olur ve yeni bir sürpriz çıkmazsa dışarı çıkmayı planlıyorum.
gerçi dün gece kocacışın arkadaşlarına uğramıştık 1/2 saat kadar ama, orada üzüldüm. ben dr dan döndüm hasta değilim diye rahat rahat gittim ama onlar alerjiye ikna olmadılar yüzleri düştü, alerji olup olmadığını nasıl anladılar, teknoloji bu kadarmı gelişmi deyince bende uzatmadım kalktım... sonrada kocacışa biraz çıkıştım ben sana demiştim diye. teyzem bile grip olmadığıma inanmıyor o kadar kötüsünkü diyor. ama benim vücudumda hiç kırgınlık yada keyifsizlik yok desemde kimse sesimi solumamı duyunca inanmıyor. o nedenle insanlardan uzak durmaya karar verdim. belki dr larla görüşebilirim:)))))))))))))))) yani onları inandırmak mümkünmüş gibi geliyor:)))))))))))
canım bir şeyler istiyor ama karar veremiyorum bir türlü. insan bir şey ister ve ne olduğunu bilmezmi hiç? :))))))))))
evde tüketmediğimiz kızılcık marmelatı var, marmelat olarak tüketmeyince kek, kurabiye gibi neyin içinde tüketilir diye düşünmeye başladım. aklıma bir şey gelmiyor.
bu günlerde ilham perileirm kaçtı sanırım eskiden hep önce aklıma gelirdi, şimdiyse hep düşünüyorum diyorum ama sonuç yok. hala elbezleri ile ne yapacağımı düşünüyorum. hala yüncüden ne alsam ne yapsam diye düşünüyorum. hala marmelatla ne apsam diye düşünüyorum. kimbilir başka neler düşünüyorum onları düşündüğümü bile unuttum. aslında bu günlerde bunları düşünmek işime geliyor böylece çarşamba günkü işlemi az düşünüyorum gibi me geliyor...

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ay sen şimdi, kalk bir elmalı pasta hamuru yap, onu bir kaç parçaya ayır. Parçaları merdane ile kocana açtır hehehehehe. Sonra arasına marmelatı sür, rulo şeklinde sar. Fırında pişir. Soğuduktan sonra dilimle , üstüne pudra şekeri serp. Htta tart şeklinde bile yapabilirsin. Geçende bende mürdüm eriklisini yapmıştım.

Benim öksürüğümde alerji olduğuna inanmıyorlar boş ver , düşünme . Çook öptüm.

İlknurundünyası dedi ki...

Bak şimdi geldi aklıma, sen o elbezlerini gerekiyorsa birleştir ve lif yap, yumuşacık, fosur fosur derken eklğme geldi elbezi sert olurdu di mi:)))))
Ben demedim mi sana acemiyim diye, hahha hah hah valla ne olacak benim bu örgüye ilgisiz ve bilgisizliğim bilmiyorum:)
Boşver sana inanmayanları, Lale ablanın verdiği fikir iyi gibi, denedin mi ?
İyi bak kendine:))