EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

7 Aralık 2009

pazar sabahı kahvaltının hazırlanış sesi ile uyandım. biraz daha uyuyormuş gibi yapabilirdim ama uyanında banyoya gitmeden duramıyorum:))))))) hazırlıkların ucundan tuttum.
kocacış kaşarlı tost ve peynirli omlet yapmış. sonrasında epey yapıldık. tv seyrettik, şakalaştık...
halam bayramda rahatsız olduğundan gidememiştik. onlara gittik. torunları uğradı onlarla oynaştık. hele küçük 17 aylık ve tam bir kokoş:)))) ona bol bol güldük. biz güldükçe o marifetleirni döktürdü. akşam yemeği için eve dödüğümüzde ben dondurduklarıma yüz çevirdim. enginar ve iç bakla ile biber dolma çıkardım. halamda yanına taze börülce koymuştu. birde pazardan aldığım kabaklardan tatlı yaptım. kocacış ben coşmuşken yanına sigara böreklerinden de çıkardı. ben her şeyden tattım. yani bu gece yine aynıları var:))))))))
akşam seyredecek bir şeyler bulmakta zorluk çektim. önceki gece seyretme için uğraştığım filmde romantik desem pek sayılmaz, komedi kısmına denk gelemediğim. pek fena olmasada, hani bir garip geldi bana. çokda keyif almadım yani, pazar akşamı kocacış seyrettiklerine takıldım. baktım sevmedim. internet takıldım. hamileliklerini yazan blogları, hatta bebekleri büyümüş olanların arşivlerini falan okumaya çalıştım. bu aralar pek uykum gelmiyor.
geç yattım erken kalktım. kocacışı geçirdim. evi şöyle bir topladım. teyzemle kahve içtim. evden çıktım. çarşamba günü hastanede olacağım için, hazırlık olarak kıldan tüyden şeylerle uğraştım.
o sırada annem beni buldu, ve hava inanılmaz güzeldi fırsatı kaçırmadık şöyle bir dolandık. karnım acıkınca annemlere girdik. karnımı doyurdum. meyvemi yedim. ıhlamurumu içtim. evime döndüm. dolanırken kıyafetlere bakındık. bu ne ya, gerçekten inanılmaz pahallı şeyler var. pahallı derken öyel kuru kuru demiyorum. hani kumaşı, dikiş modeli ile kalitesiz şeyler bile değerinin çok üstünde. pazen elbise giyecemdedim anneme, yazık oda ben bunları dedikçe çok üzülüyor ama üzülme lütfen dedim. bu kadar kalitesiz şeylere bu parayı veririsem yüreğime iner alim allah cidden. o kadar hani para vermeyi bırakın, bulsam giymem. annemi buna inandırmakta zorlandım. sonra benim kumaşçıma girdik. orada beğendiğim bir kaç kumaşın kalitesine ve fiyatına bakınca biraz ikna oldu. ama bu sefer bunları dikmek için uğraşacağım için rahatsız oldu. sonra bir parça kumaşı 4 liraya alıp çok pratik bir şey yapmaktan bahsedince birazcık ikna oldu. evde kısa bir üstüm vardı o kadar kısa kalmıştı ki, bir süredir giyemiyordum. onun altına büzüp dikerek elbise yapacağımı söyledim. ona ikna oldu:) en azından bir parça:)
bu gece bana gelecekler, kardeşim yemekten sonra onlarıda alıp beni görmeye gelecek. yarın akşam gelemiyecekmiş iş yerinde kalacağı için. bu gece gelecek, çarşamba günü için iyi şanslar diliyecek ve annemleride getirecek.
yarın annemin yardımı ile ucu kaçmış evi hijyenik hale getirecez. vaktimiz kalırsa belki kek, browny falanda yaparız belki...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

du önce elbisetarifi vereyim. Naziş gördük bayıldık. Bildiğin kazak , altına içinde kazağın rengininde olduğu bir ekose kumaş büzdürülmüş kazağa monte edilmi. Yanlarına da birer cep konmuş. Nasıl şekerdi anlatamam bir o kadar da pahalı. Varsa beli kısa gelen kazağın falan yap bi tane , olmadı evde giyersin. Hatta ince kot bulursan o da çok güzel olur.

Şimdi mürdüm eriği marmelatı. Mürdüm eriklerini yıka , tencerenin dibine çok az su koy hafif pişir. Soğuyunca kabuğuyla falan süzgeçten geçir. Birebir ölçü şeker koy marmelat kıvamında pişir. Liöom tuzu ya da limon suyu koymayı unutma , aynen reçel gibi yani. Ama hemen kullanacaksan koyma tabi.

Ay yoruldum kıs yorum yazarken heheh. Çook öptüm seni hamilelğin keyfini çıkar çıkarabildiğin kadar.