EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

2 Aralık 2009

A1

bu günü yine hastanede geçirdim. önce sistemler çalışmadı, sonra haftalar aylardır bakılırken bu günkü hastane vizitem olmadığı için bakamam dedi, sinirlendim gittim özel hastaneye, aaa oda ne, öğle tatili nedeniyle sıra veremiyoruz dediler. hemde 12 ye 10 kala. ay devlet hastnesinden beterler. bununlada ilk kez karşılaştım. tüm sinirimle eve geldim. bir şeyler atıştırıyordumki teyzem uğrada dr ne dedi diye, dr bulsaydım dedim. od abana ama kötü hırlıyorsun keşke bir görünseydin deyince; inadın sağlığına faydası yok dedim vizite işini hal ettim hastaneye bir kez daha gittim. bu sefer her şey çok hızlı gelişti ve 15 dk dr a girdim. iyi haber ciğerlerim tertemiz çıktı:))))))))) yupi harika bir dr a denk geldim. şaka gibi epey şakalaştık, lafladık, yaşıma çok oldu kimselere deme dedi:))))))) ama göbeğin erken çıkmış, fazla büyümüş dedi. jinekoloğum um arkadaşı zaten iyikide ona yollamış. oda beni hemen dr çıkmadan KBB ye gönderdi, oda eskiden sigortacılık yaptığım dönemden tanığım çıktı. ameliyata girmeden hemencecik baktı ve benim aylardır söylediğim kimsenin bana inanmadığı gibi alerjik rinit çıktı. çok ilerlemiş. oysa ben her alerji dediğimde çevremde kimse inanmadı bu kadar alerji olmaz diye. ama ben kendimi bilirim.


kötü haberse hiç bir alerji ilacını hamilelik döneminde kullanamıyor olmam. antishaminik ve kortizon almam gerekliki sakinlesin durumum. ama şu an basit bir damla, yada öksürük şurubuna bile zehirli muamelesi yapılıyor. şu an okyanus suyu veriliyor, evde bir kasede içinde buğu olan bir tas var. birde çok, çok, çok olağan üstü bir durum için pediatrik bir burun spreyi evde, ve yine olağan üstü bir halde, mesela ki 1/2 saat hiç durmayan bir öksürüğüm olursa bir yudum içebilmem için öksürük şurubum var. ama dr telefonda sürekli ne olur içmemeye çalış lütfen dedi. ama bu arada dr um bitki çaylarının yanında baharatlarıda serbest bıraktı.


iyi haber-kötü haber hepsi bir arada.


ancak o yasak burun damlasından dün akşam sıktığım için bu günü bir parça rahat geçirdim. ve bu gün hava inanılmaz temiz olduğu için dışarıda yine nefes aldım. onunla idare ediyorum hala...


veee bu sayde dün akşam uyudum. deliksiz değildi ama olsun yinede uyudum.


büyüyen göbeğimi seviyorum. ben beli çukur biriydim ama o çukurluk düzleşiyor olsun ben yinede seviyorum o kalınlığı:)))) elim göbeğimde gezmiyorda olsma artık göbeğim var yani:))))))))) en büyük dileğim göbeğim sağlıkla büyüyordur.


1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ah kötü haber ama dayanacaksın, alerjik ortamlara girmeycesin. Benim bir sütlü çayım var. Doğuş Çay çıkarmış. Sıcak süt içine attığın baharat karışımı poşeti.İçinde zencefil, tarçın, karabiber , ginseng falan var. Druna sor htta götür göster. Bana iyi geldi. Yoksa bela öksürüyordum. Göbüşünü benim içinde sev. Çook öptüm