EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

18 Aralık 2009

SAYISAL EŞLEŞME

sayısal anormali nin olmadığı ilk sonuçlar az önce geldi:)))))))
bir viraj daha dönüldü:)))))))))
kesin, net ve geniş kapsamlı sonuçlar elbetteki yaklaşık 20 gün sonra belirlenecek. 12 gün sonra labratuvarı arayacağız üremenin olup olmadığını soracağız. sondan sonrada 1 hafta beklenecek
bu beklediğimiz 3 gün bana solumun alerjisi, cilt alerjisi ve bir adet reflüydü... ama olsun bu sonuca ve beklenen günlerde diğer bir aksilik çıkmamasına karşılık ben razıyım.
ben söyledikleri saatte hastaneyi aradım, telefonda sonuç vermediklerini ama hazır olduğunu gelip alabileceğimizi söylediler malum ben evdeyim kocacış dışarıdaydı koştu gitti, dr la görüştü sonuçları aldı. dr a sormasına rağmen cinsiyetini öğrenemedik. gerçi bölüm başkanı tanıdığı ona sorup resmi olmayan sonuçları alabilirdi de neden söylemediklerini öğrenince inanılmaz saygı duydum ve şok oldum dedi. yasal olarak hamilelik sonlandırma haftasına kadar alınan sonuçlara rağmen aileye söylemiyorlarmış çünkü istedikleri cinsiyette değilse hamilelik sonlandıranlar görülüyormuş. inanamadık. biz bebek rahatsız olmasın, bizi terketmesin diye aylardır kocacışla birbirimizi uzaktan sevmeye razı yaşıyoruz. ben ilaç almamak adına gecelerimi uykusuz geçirip hiç şikayet etmiyorum da nasıl olur cinsiyetinden dolayı hareket eden, organlarını dolaşımını gördüğüm bebeğimden vazgeçerim allahım sen koru. eleştirmiyorum, yargılamıyorum ama üzülüyorum.
bu haftayı geçirdikten sonra kaybedilen bebeklere düşük değil erken doğum deniyor dedi dr. kaldıki resmi sonlandırma haftasına daha 4 hafta izin veriliyor. bu testi yaptırırken en çok takıldığım ve bana en çok sorulan soruların başında kesin sonuçların geldiği haftanın ileri olması nedeni ile kötü bir sonuç alma ihtimalinde nasıl sonlandırma kararı verilebileceği idi. ben yanıt vermedim ne kendime nede başkalrına... bebek belki kuvvetli tekmeler atamıyor ama hareketleri hissediliyor. bir internet sitesinde okuduğum şey çok hoşuma gitti oradaki uzman sizin artık bir bebeğiniz var, belki bildiğiniz ve alışık olduğunuz 5 duyunuzla hissedemiyor kucağınıza alamıyorsunuz ama sizin bir bebeğiniz var diyordu. evet bizim bir bebeğimiz var, özellikle tüm babalar gibi kocacış hiç hissedemiyor ben ona göre biraz daha hissediyorda olsam kucağa alamadığımız, yüzünü göremediğimiz, sesini duyamadığımız bir bebeğimiz var:)))))))) allah sağlıkla elimize almayı nasip etsin... bebeğimiz bundan sonrada sağlıkla büyüsün, bir aksilikle karşılaşmasın inşallah...
yazacak şeyler var belki ama şimdilik yine dinlenmeye geçiyorum. dün kaşma konuştuğum dr um müdahaleden sonra geçen her gün, işlemin risklerinden uzaklaştığımı söyledi. yani hala cerrahi mğdahale olarak geçen işlemin riski bitmemişmiş... yani ben dinleneyim hadi...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem artık ben sadece son habare odaklanıyorum tamamı, o da iyi gelecek bundan sonrası çok güzel olcak. Sen yat keyfine bak artık. Çook öptüm