EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

24 Aralık 2009

son 2 haftadır ve öncesinde yaşananlardan sonra bu gece ilk kez, hatta burnum hafif hafif koku aldığı halde evde balık yapıldı:))) çok rahatsız olmadım. gerçi ben yapmadım da, diğerlerini de ben yapmıyordum. barbun tava yaptı kocacış. akşam üzeri kemeraltında baharatçıdan aradı beni, aklına bir türlü gelmeyen adaçayını sordu:)))) adam baharatçıya girmesi gerektiğini hatırlamış ama neden unutmuş:))))))) bence girdi, bir sürü lafladı sonra unuttu:))) neyse sumak, adaçayı falan dedim. hop yine aradı ben havra sokağındayım burada balık beğendim diyen sesi, en sempatik şımarmaya müsait halde izin istiyor. kıyamam ee hadi güzelse al bari dedim:)))) harika kaya barbunlarını kapmış gelmiş. annem salataya yardım etti, oda balıkları tava yaptı, babaneyle bende hazır sofraya oturduk. ha eskisi gibi bayıldım mı? hayır ne yazıkki eskiden aldığım tadı alamıyorum ama yinede yemeyi başardım. belki ilk bir kaç tanesi daha lezzetliydi... zaten eskiden bayıldığım gibi tatlılardan pek zevk alamıyorum...
veee nihayet bu gece serinin 3.kitabını bitirdim. bakirenin aşığı... boleyn kızı ve kraliçenin soytarısından sonra bu seriye ara vermeye karar verdim. ingiliz tarihi buraya kadar dedim. ama uzun süredir kitap bitirememin rahatsızlığı varmış üstümde, bitince ohh dedim. nadirdi böyle elimde kitap oyalanması ama son zamanlarda oldu işte... okumadığım okuyamadığım dönemler olmuştur ama elime alınca biterdi, gerçi hani şöyle 1500 sayfalıklar elbette elimde çok sürüklenmiş gibi oluyordu ama bunlar o kadarda değildi. şimdi fransız süiti başlanacak bu gece olur mu bilmem. belki elimde şöyle bir bakınırım yatmadan. oda okunacak ve bilgisi lale ablaya verilecek.
ancak hala istediğim gibi müzik dinleyemiyorum... gündüz programlarını seyredersem çıtları çıkmayan bizimkiler kendilerinin ilgisini çekmeyen dizi gibi bir şeyler seyredersem yada dinlersem konuşacak, muhabbet edecek çok konu buluyorlar:))))))))))
anlaşıldığı üzere annemler hala bende, hala gece dizilere bakmak zorunda kalıyoruz. en kötüsü kocacış da seyremek zorunda kalıyor. gerçi onların odalarına tv koyuyoruz ama orada seyretmek istemiyorlar, bizden ayrı olmak istemiyorlarmış, onlar bizi görmeye gelmişler, ne önemi varmışki, seyretmeselerde olumuş, dizi seyretmekisteyen evinde otururmuş... ama salona gelincede bir naz bir niyaz, yok istemeyiz yarım ağızları falan derken bizide esir alıyorlar. ee bizim hele benim seyrettiklerim içerideki sadece ulusal ve yerelleri çeken tv de olmayınca... bizde onların isteklerine boyun eğiyoruz... bu işi hiçde anlamış değilim ama bizimkiler hep böyleydi. ben uzun süre onlarla yaşadım, elbette ayrı bir odam ve orada tv im vardı. ancak o zamanda böyleydiler, benim odama gitmemi istemezlerdi, ama benim seyrettiklerimi seyretmekten hoşlanmaz ve istemezlerdide... ay yarabbim ne zor durumdu. odama gidip bir şeyler okuyacam, kapatalım sen gel derlerdi, yok desem ısrar ederlerdi, sonrada önce bir şeyler sormaya, sonra anlatmaya başlar, sonrada sesi açmasakta biz şunu seyretsekte başlardı. kısaca ben iki sayfa okuyamazdım... seyredileceklerde de böyleydi, her konuda bu böyleydi. ee şimdi kendi evimde o zamanki kadar rahat davranılmıyorda... o zaman aynı evde oturmanın rahatlığı vardı... şimdi nede olsa misafirimiz sayılırlar. en azından işin içine kocacış girdi....
ben size daha öncede anlatmıştım küçüklüğümüzdeki annemin nazi eğitimini:)))) yoksa anlatmadım mı? neyse annem bizi büyütürken neyi ne zaman yiyeceğimiz konusunda innaılmaz derecede titizdi. o saati gelince gerektiği kadar verirdi. biz hiç sokakdan elma şekeri, simit, macun, tost yemedik desem... ciddiyim yapamadığı sadece pamuk helva idi:))))))))))
şimdilerde bunları düşündükçe ben nasıl anne olacağımı düşünüyorum. sonunda her kadının annesine benzediği gerçeği ne kadar gerçek. ben anneme bu güne kadar ne kadar benzedim ve ne kadar onun gibi bir anne olacağım??????
yarın dr kontrolüm var. öğlen gibi kocacışla çıkacaz. ilk iş kontrol, sonrası ucu açık belki bir kemeraltı yaparız, belki bir kordonda kahve keyfi, belli olmaz yeterki keyif yapacak, yaptıklarımızdan keyif alacak iyi haberlerle çıkalım kontrolden.

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerim pembem umarım Kemeraltı yapmış ve çok keyifli geçmiştir ama ben şimdi yukarıdaki yazıya odaklandım:)))