EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

25 Aralık 2009

20.

bu gün kontrollerimizi yaptırdık
allaha binlerce kere şükür herşey yolundaydı, hatta şimdilik tombul bir bebeğimiz var:))))))))
ben sadece 1 kilo almışım, bebekse iyi beslenmiş. dr harika böyle devam et dedi. ben artık size beslenme planı yapmaya utanırım çocuklar dedi. size bari anlatmayayım ama demi diyerek:)
artık boy ölçümü yapılamayacak çünkü bebek eğik durumda yani kalsik cenin pozisyonunda, sağlıklı olmaz dedi, ama kafası, gögüs kafesi ölçümü yapıldı ve haftasına göre normal.
305gr :)))))))))
organlarıda çok şükür yerli yerinde ve olması gerektiği gibi:)
veee oynaması ve hareket etmesi için planladığım ama unuttuğum her türlü çikolata gibi tedbirlere karşın o bize yüzünü dönüp erkek olduğunu gösterdi:))))))))))))
belki bizim için önemli değildi ama bilmek ona bir vasıf kattı sanki, hani sadece bebekken, birden erkek bebek oldu, hatta orada adı kondu:))))))))) dr u ile adaş olacak. yani birden bir şeyler değişti. yoksa biz kız olsa belki daha çok sevinecektik, değişikliğine 2 erkek den sonra gelen kız olacaktı. ama erkek olmasıda bizi mutlu çok etti. yeterki hep böyle sağlıklı olsun. orada çok rahat ve mutlu görünüyordu, elini kafasına götürdü sanki kaşır gibi:))))) kocacış bunun çok iş var galiba baksanıza kafasını kaşıyor deyince; dr da eee tabii çok çalışıyor o, çok işi var orada büyüyecek dedi güldük. aman rahat olsun, rahat rahat büyüsün:))))))))))))) ağzını açtı, ay dilmi çıkarıyor bize dedik:)))))))) yani bol bol güldüm. ben güldükçe o dahada hareket etti:)))
fotoğraflarımızı aldık ama yine her zamanki gibi seyretmeye benzemiyor. seyretmek çok keyifli.
kalp atışlarını kalp kapakçıklarını, kordondan oraya giden besleyen ana damarı hepsini seyretmek, heleki en benim için en belirgin olan, kol, bacak ve el kemikleri ile, gögüs kafesi ve omurgası nı görmek den nedense büyük bir keyif alıyorum. belkide diğerini o kadar kolay kavrayamadığım içindir. bunları hemen tanıyabiliyorum:)))))))
en komiğide dr erkek olduğunun göründüğü görüntüyü büyütüp verdi:))))) yok o kadarda değil desekde:)))))))))))))))
bizim dr umuzun ultrasonunda ses vericisi olmadığı gibi, pek çok dr gibi bu görüntüleri ne yazıkki, video ya almıyor. bundan önceki dr um ve diğerleri 3. aydan sonra bu görüntülemeleri video yada cd ye kaydediyorlar. ama bizimki bu konuya hiiiççç önem vermiyor. onun için esas önemli olan neyi nasıl gördüğü, ne olduğu veeee tabiiki sağ salim doğması:))))))))))
tetanoz aşımızı sorduk, kaç doz ve hangi haftalar diye... önceden yapılmışlığım olduğu için benimki tek doz olacakmış. haftası da sağlık ocağındaki ebemizin dediğinden daha geç olacak.
ve önümüzdeki ay yüklemeli şeker kontrolü yaptırıp gidilecek ocak sonu yada şubat başı.
evde de bayram havası var. babanem kıyamam, ağzına sağlık neredeyse hatim indirdi göbeğime, sabah ezanlarında kalkıp okuyor, hatta durmadan okuyor... annem deseniz keza... kardeşim bu gün şok oldu, erkek olduğuna o resmen sevindi herkesden fazla:)))))))))))) o erkek istiyormuş sanırım:))))))))))
şimdilik karnım çok acıktı ve zaten bu konu bitmez allah da bitirmesin...
:)))))))))))))

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ay erkek çocuk annesi olacaksın he! kız çocuk yetiştirmek çok zevkli ama Can^la birlikte biz erkek çocuğuda keşfettik o da müthiş bir şeymiş. Sağlıkla gelsin, dünya onunla daha da güzelleşsin. Tebrik eder,m çook. Öptüm şekerim pembem...

İlknurundünyası dedi ki...

Ay nasıl sevindim anlatamam, Allah hayırlı evlat eder inşallah.
Sen de tamamına erdirirsin:)))))
He hehe ben incili yelek yaparım diye düşünmüştüm, demek ki şirin bir İzmir Efe'si geliyor ee artık sözm söz çok güzel (?) bir süveter örerim:))))
İnan o kadar mutlu oldum ki sanal manal ama sen gerçekten uzuuunnn uzunn tanıdığım bir arkadaşım gibi oldun, inşallah bebek görmeye de gelirim:)))Öptüm canım.