EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

12 Aralık 2009

evdeyim, bu günde soğuk nedeniyle evdeyim, kocacış yine beni almadı çıkarken :( :)
annemlerle oturuyorum, bn daha çok oturuyorum. annem varken ben e iş yapabilirimki zaten.
hani iş yapamıyorum birde uyumama izin verseler, durmadan, hatta gereksiz yere bile bana sesleniyorlar. efedim demek için dalmak üzere olduğum uykumdan çıkıpda, bana yok bir demeleri yokmu....
yemekler yapılıyor ve nasıl oluyorda oluyor hızla bitiyor bilmiyorum. durmadna yemiyoruz ama, bir karı bir koca olduğumuz ve sadece akşamları evde yemek yediğimiz oda 7 gece asla olmayan günlere göre sanki evde orduyuz gibi hissediyorum. aman annemler duymasın çok alınır ama kastım esirgemek değil, alışkanlıklardan şaşkınlık:)))
bu gece lazanya yapılacak. tv de kaç gündür programlarda denk geliyorum canımistedi.
dünde bulgur pilavını ince bulgurdan kısır gibi yaptık. hani şöyle turşulu murşulu:))) sonrasınd ahaşlanmış asma yapragına hem sardık hem yedik, elleirmizden suyu aka, aka:)))))) epey güldük. sonrasında babanem hadi istediniz bunu yaptık ama sonrasında olmaz, siz getirin yaprağı, bulguru ben sarayım dedi kalanları sardı:))) kocacış önce onları sarma sandı. ( bu arada biz yapraktan yaptığımıza direk sarma deriz, yaprak dolması demeyiz, doldurmayıp sardığımız için olmalı) sonra bu ne dedi? bizde se yeme o ikindilik dedik:)))))) ama acı yapmadık, yapsaydık ardındanda çay nasıl yakışırdı demi?
ee zaman evde geçince haber çıkmıyor görüldüğü üzre:))))))))))))))
sizin hafta sonunuz çok daha güzel geçsin, gönlünüzce geçsin, beklentilerinizi fazlasıyla karşılasın...

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

ay o ne öyle turşulu murşulu valla canım çekti kıs:)) ay yutkundum bile. Çook öptüm şekerim pembem, büyüt göbüşünü sen otur evde.