EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

17 Aralık 2009

evdeyim...
bekliyorum...
alerjilerim yine çıldırdığı için uykusuz geceler geçiriyorum. nefes almada güçlük nedeniyle oturur pozisyon aldım bu sabahın sisli olacağını önceden haber verdim. keşke vermeyebilsem...
en kötüsüde dr lar 10 gün istirahat vermelerine karşılık ben sanki inadına şırkılıyorum. öksürüyorum, öğürüyorum:)
en çokda bebeğe zarar verirsem diye endişe etmek beni panikletti, panik nefesimi hızlandırdı, hızlanan nefesimle nefes almak iyice zorlaştı, o zorlaştıkça ben kendimi dahada kötü hissetmeye başladım.
inşallah bir zarar gelmemiştir. dualarım en çok bunun için.

yarın sonuçların ilki...

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

yüreğim hoplys hoplsys geldim. Hadi iyi habarlerle. Yat yuvarlan uyu. Tv izle, hafif şeyler oku ne bilim oyala kendini şekerimpembem. Besiye çek kendini:))) Öptümm

İlknurundünyası dedi ki...

Ah canım hadi hayırlısı, hemen haber ver olur mu, geçmiş olsun, dilerim bir an önce düzelirsin öptüm.