EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

1 Aralık 2009

hastalık hali dün akşam itibari ile çıldırdı.
gece yatarken artık nefes alamıyordum. burun tamamen kapandı ama birde genizdeki akıntıya öksürük eşlik edince bütün bir geceyi uykusuz geçirdim. yattığım zaman çıldırıyordu ve yatakta öylesine öksürmek kasık ağrısına daha doğrusu gerilmeye sebeb olunca geceyi salonda oturarak geçirdim.
sabah dr umuzu aradık. hemen bir alerji uzmanı dedi, ah dedim ben onu ne zamandır arıyorum sanki bulabildim. o zaman hemen bir gögüs hastalık uzmanı dedi. onunda tanıdığı bir kaç isimde antad kaldık. biz çıktık dr için ama hepsidemi olmaz ya, valla birinin yeni doğum yapan gelini hastalanmış. biri izinliymiş derken... geri geldik, yarına randevu alarak. dr umu aradım ay hala bir damla, bir şurup vermiyor uzmanı görmeden olmaz diyor:((( evde kapanmadan yapılan buğuya izin verdi ve bitki çaylarına izin verdi..
24 saattir sırtımı bir yere yaslıyamamaktan acıyor resmen.
bunların hepsine katlanırım. boğulur gibide olsam olsun ama hem uykusuzluk, hemde ve en çokda öksürmenin yarattığı kasılmaların bebeğe zarar vermesinden korkuyorum, her öksürdüğümde yüreğimden bir parçada ayrılıyor sanki, gözlerime yaş doldu dolacak oluyorum.
ancak ne buğu ve bitki çayı bir damla fayda sağlanmadı.
artık elimde bir top tuvalet kağıdı ile dolanıyorum. mendille baş edemedim.
öğleden sonra başlayan su gibi burun akıntısına dayamadı hiç bir şey.
dilerim bu durumuda hiç bir zarar görmeden atlatırım, allah yardım etsin, inşallah sağlıkla ve iyi haberlerle görüşürüz.

Hiç yorum yok: