EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

27 Aralık 2009

XY

lale ablanın yoruma yazdığı gibi birileri daha bana oğlan annesi demeye başladı:) aslında çok komik geliyor hani sünnet annesi gibi:) ha bu arada hep söylerdim sağ salim doğsun hastaneden çıkmadan sünnet ettirecem nasipse, yani sünnet annesini unutun artık:))))))))) ama hala ilginç geliyor, bir yandan bilmek güzel çünkü demiştim ya, vasıf kazandı bebeğim. sanki bir büyüdü, bir ünvanı oldu gibi, ne bileyim iyi oldu... :) ama ilknur unda yazdığı gibi (bu arada ilknurcum her zaman başımın üzerinde yerin ne zaman istersen beklerim ve soru işareti falan yok, bana göre insanın sevgisini kattığı her şey çok güzel) ben hala incili yeleklere, pembe simli, telli tulumlara falan bakıyorum. ayıp artık demi biliyorum ama... utandım kendimden. lale ablacım ve ilknur cum gibi eminin kız çocuk yetiştirmek pek bir keyiflidir. ben zaten neden erkek isterler hiç anlamamıştım. kızları giydirmek hep daha alternatifli, zevkli görünmüştü gözüme, şimdiyse erkek bebekler için keşifler yapmalıyım:)))) en trajik olanıda bu yaz annemler ümreye giderken, onlar ve tüm grupları bana ne isediğimi sormuştu bende hiç bir şey istemem sağ salim gidin gelin ama orada denk gelirse bana dua edin ve bir bebek zıbını getirin demiştim. eksik olmasınlar hepsi bol bol dua etmiş, hatta neler yapmışlar ama orada bebek zıbını bulamamışlar, orada bebekler entari gibi bir şey giyiyormuş sanırsam, gerçi döndükten sonra ben neden onu almadınız deyince üzüldüler de, onlar yinede daha büyük bebekler için kıyafetler getirmişlerrrr veee hepside ya pembe yada kız bebek için:)))))))))) evet evet dün akşam çıkardım annemler çok güldük, ay hep neden ek ihtimal kızmış gibi düşünmüşüz hemde hepimiz deyince kalakaldık:))))) çünkü ben bebek dilerken o istenmeyen kız çocuklarını bize ver allahım diyordum sanırım... sağ salim, sağlıklı, ömürlü ve hayılı bir evlat olarak doğsunda...
bu arada annemleri az önce evlerine bıraktık. babanem gittiği için pek bir duygusallaştı, hatta hafif gözleri doldu... bende beni bırakmakya alışmıştınız böyle yapmıyordunuz bunlar bebek için mi dedim, güldük... kıyamam benimle, benim evimde olmayı çok seviyor. kendince son günlerini geçiriyor ve bunu bizim evde bizlerle geçirmekten mutlu... dilerim sağlıkla geçsin günleri bebeğimide onun kucağına getirelim...
fransız suitini okumaya başladım. lale abla yorumlarımı bekliyor ilk yorumum bir kaç sayfa okumuş olma durumumdan henüz anlamamış olabilirim ama çevirisinden mi, yazarın dilinden mi yoksa ben yorgun ve aklım başka yerdemi başladım okumaya bilmiyorum da sanki cümleler zor anlaşılır. hani kitap beni yorsun türünden değil. cümlelerin başı ile sonu arasındaki anlamdan çıkarılması gerekeni anlamak için düşünürken eksik kelime varmış gibi geldi... o nedenle okuduğum sayfalara rağmen bir kez daha en baştan başlayacam... biraz daha okuayım nihayi yorumlarım gelecek. ondna sonra sırada senatörün karısı var...
elime hala şiş, tığ, yün almadım. sanırım hiç bir şey örmeyecem ben:)))))))) daha var, daha var derken bir bakacam daha yok:))))))))))) bebek bakımı hakkındada kitap okumuyorum.:)))))
ben kitap okuyorum, tv seyrediyorum. sadece dün annemin gününe gittim:)))) biraz ilginç biraz hoş işte öyle bir gün geçirdim. ocak ayı sonunda annemin sırasıymışi bana buyrun dedim. ee ben günlerinde yokum ama bu ikinci gidişim bari bana gelsinlerde borcumu ödeyeyim:)))))))) gerçi neredeyse hepsi bir şekilde akraba. dünde 3 hamileydik. bir benden 2 hafta büyük, diğeri ise daha 5 haftalık... ama benim gibi değil onlar daha gencecikler hatta küçükler:)))))) ben ailenin kızı ve kıdemlisi olarak ilgi bana daha yoğun olunca utandım. ama onlar gelin demrişim şimdi hiç utanmadan:)))))))))) şaka bir yana en önemli denen tabiiki benim artık bu işi uzatmalarda yapmış olmam biliyorum...
yarın her halde evde otururum artık. cuma dr daydık. çıkınca kocacışın mahalleden çocukluk arkadaşına rasladık. o ve eşi ile oturduk birer kahve içtik. dr a girmedende erken gitmişiz, kocacışında annesine uğraması gerekiyordu ben alsancakta biraz yürüdüm. dominik caddesine bonjur cafenin sokağına falan derken, vitrinlere bakındım. sonra dr a doğru yürüdüm. sonrasında Bornova ya avukata uğradık. oda kocaıcşın çocukluk arkadaşı benim iş yerimi mahkemeye verdiğim davayada bakıyor. dava, şahitler ve sunulacak rapor hakkında falan lafladıkki baktık saat ilerlemiş evimize döndük. yani kemeraltı bir başka sefere kaldı:)))))) hem kemeraltına gidince bebek cicileri için toptancısına gitmeyi planlıyorum. en azından bir gezmeyi:))) son olarak forum bornava ya uğrayalım dmeiştim kocacışa ama oda hadi akşamserinliği çıktı evimize dedi bana:))))))))))
şimdi tv de seyredecek bir şeyler bulmalı, annem gitti ama epey bir dolap stoğu hazırladı bana, bu günlerde yemek derdi yok bana. ıspanak, kereviz dolapta hazır ve dün gece uzun yıllardır ilk kez canım çeken salçalı köfte ve püre yapılmıştı, ee yapan annem olunca kalanda epey oluyor:)))) bana çıkarıp ısıtmak düşüyor.
yeni bir yıldan önceki şu son haftamız hepimiz için çok iyi geçsin veee ben herkese harika sürprizler diliyorum, kimbilir belkide olur demi... :)

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem sağlıkla dünyaya gelsin bebeğin inşallah, pembeleride ikinciye saklarsın artık:))) hehehe birinci doğmadan ikincinin zıbınını hazır ettim süper:)))

Salçalı köfte ve püre en sevdiğim ikililerden, afiyetler olsun bak keyfine.

Bu arada iki yazını birden okudum belki yorumda karışıklık olabilir ))))

çook öptüm