EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

20 Ocak 2010

İSTANBULDAN ABİSİ GELİYORMUŞ...

oğluşumun büyük abİsi bu gün bizimle olacak, akşam üzeri inecek uçağı, kendisi istanbulda yaşıyor, okuyor...
kocacış çok özledi çokkk...
bebişin erkek olduğunu öğrendiğimziden beri, özellikle ilk oğlu, onun hamilelik dönemi, doğumu, bebekliği ağzındna düşmez olmuştu. küçük oğlunu daha sık gördüğünden çünkü o izmir de okuyor. ve üzgünüm ama sanırım o ikinci olduğu içinde onunla ilgili anılarını az dile geliyor ama büyük oğlu hep dilindeydi... bu gün o özlem bitecek geçicide olsa...
veee oğluşumuzu büyük abisi ile tanıştıracak kocacış, veee belirlediği isim için fikrini alacak... bakalım abisi ismi konusunda ne yorum yapacak????
vee sayfamın başına lale abla nın yorumu ile nazar boncuğumu ekledim...
sayfama ekledim ama evimde sokak kapıma sticyr olarak yapıştırdım. tv masasına kocamınından kalp şeklinde koydum. genelde perdesiz duran penceremin koluna ve banyomda çamaşır makinemin üstüne kare şeklinde 10*10cm olanından koydum... yani evim nazar boncuğu dolu... küçükleri saymadım bile:))
bebiş için mavi tüller alacağım. sokak kapıma nazar boncuğu ile bağlayacağım bebiş gelince, sanırım bebek hoşgeldin yazmam ama, gelenlere kapı karışmasın diye tülü asmayı düşünüyorum. kocacış bebişin doğumuna harika şekerler sipariş etmiş. antepfıstıklı renkli drajeler, ve çakıltaşı modelinde drajeler beğenmiş, bense süsler istiyordum yanlarına, kocaıcş önce gereksiz buldu, sonra hastaneden sünnetli çıkacak sünnet şekeri gibi olsun dedim. o zaman çıkınca mevlüt okutursun o zaman alırız dedi:)))))))) yupi dedim:)))))))) evet o süsleri doğum ve sünnet mevlidini birlikte yaptığımızda dağıtmayı planlamış olduk. yıllardır sünnetlerde hep güldüm. lütfen yapanlar beni bağışlasın bu sadece benim fikrimdi. bir erkek çocuğunun gerek sağlık, gereksede dini inançlardan dolayı gerçekleştirdiğimiz bu eylemi nedne bu hale getirdiğimiz, içkili yemekli, oynamalı bir törenle neden yaptığımızı anlamazdım. yani çocuğun çükü kesilecek biz neden oynuyoruz? derdim. heleki son zamanlarda zaten çokdan hastanelerde gerçekleşmiş bir operasyonu nedne sonradan kutladığımızı hiç asnlamadım. o nedenle ben hem çocuğun psikolojisi, hem hiç acısız olması,... gibi nedenlerle bir aksilik çıkmazsa hemen yapılmasını istedim. ama bu kadarcıkta şekeri olmasın mı?:))))))
tekmeleri bu gün henüz gelmedi...
bekliyorum...

3 yorum:

İlknurundünyası dedi ki...

Nazar boncukların hiç eksilmesin, gülüşlerinle birlikte:))
Herşeyin yolunda olması ve senin neşen çok mutlu etti beni.
Sünnet olayında ben de senin gibi düşünürdüm:))
Şekerleri merak ettim, artık mevlüt okuturken gösteirsin bize de.
öpüyorum.

laleninbahcesi dedi ki...

ay ben yerim onu, bakalım abisine neler yapacak:))))

Şekerimpembem kolay gelsin üç erkeğe hizmet vermek zor :)))

Öptüm seni çok...

gulcinkuju dedi ki...

sekerpembemn sayfası da burnumda tütmüş... ama kaçırdıklarım var galiba. mesela bebek kimin seninmi yoksa :)

yine bir çırpıda döktürmüşsün olan biteni. yakalamam zaman mı alacak nedr.. :(

neyse cnm ben buralardayım bundan böyle... merak edersen eger;

www.bendekikelimeler.com

beklerim sekerim pembem... öpüyorum

gülçin kuju