EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

22 Ocak 2010

veee-5




havalar sisli iken güneşin penceremden tamda öğle vakti görüntüsü, is ve sis nasılda filtre uygulamış...
veee kapı girişimdeki duvara yaptığım çıkartmalar. aslında renkleri çok daha canlı ve aralarını yenileri tamamlayıp orada bri orman oluşturmayı planlıyorum. o kadar şaşırmayın duvarlarım bundan başka boş sayılır:)))))))
bunlar makine çekilmiş olanlardı. bundan sonra çekeceklerimide eklerim inşallah. mesela yaptığım hamile elbisesini ve bebek battaniyesini ( ki yarım) yada diğer cicileri hiç çekmemiştim yükleyemiyorum diye...
bekleyin pek yakında diyeyeim veeee bunca şeyden sonra bende yatayım artık...
kocacış ve oğluşu yarın babanelerinde kalmaya gidecekler, onları geçirmeli hatta öncesinde kocacışa minik bir valiz yapmalıyım.
sonrasında belki buraya uğrarım. bu gidişin ardındaki hain planlarımdan bahsederim. belki yeni fotoğraflar belki yeni yazılar... ama belkide sadece yayılır başka bir şey yapmam dolayı ilede benden yarın haber almazsınız...
sabah ola hayrola:)))))))
bu arada kuju dönmüş, henüz ona uğramadım. sonra onuda yazarım... ama yinede öncelikle bri tekrar aramıza hoş geldin ne iyi ettinde geldin diyeyim buradna ona...

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Duvarlar süper olmuş. Bbek odası duvarları için ne yapmayı düşünüyorsunuz.

Hamile elbisen benim tarif ettiğim mi, çok merak ediyorum onu.
ÇOOK ÖPTÜM ŞEKERİMPEMBEM

İlknurundünyası dedi ki...

Canım, sen dinlen, ama hep b.öyle iyi gelsin anlattıkların, varsın geç olsun yazı biz bekleriz ama sen bu arada enerji depola.
Çok merak ettim hain düşüncelerini, eee kadınız yaa illaki dedikodu olacak.
Gülçin'e ben de uğramadım, özledim kuzuyu:))