EVİME HOŞ GELDİNİZ

SİZİNLE GERÇEK HAYATIMI PAYLAŞMAK İÇİN SEÇTİĞİM BU SANAL EVİME HOŞ GELDİNİZ...
YAŞADIKLARIM, YAŞAMAK İSTEDİKLERİM, DÜŞÜNDÜKLERİM GÖRDÜKLERİM DİNLEDİKLERİM GEZDİKLERİM NE VARSA KENDİM İÇİN YAZIP SİZLERLE PAYLAŞIYORUM.

Powered By Blogger

27 Ocak 2010

niyet, nasip...

bu sabah tahlillerim vardı, akşamdan bir şeyler yedim yattım. sabah kalkınca kocacış yat biraz daha dışarısı feci halde her yer donmuş dedi... bende canıma comcom dedim yattım. o duşa girdi, sabah keyfi yaptı. o çıkınca kalktım hazırlandım çıktık. dışarısı -2C deydi, ama güneş göz alıyordu... onca ışıyan güneş hiçde iç ısıtmıyordu diye düşünürken birde güneş görmeyen yerleri gördük, sular donmuş ve insanın içine işliyordu...
eczaneden glikoz aldık ve sağlık ocağına girdik vee ebe geç kaldınız dedi:((( buyur dedim. geçmi kaldık neye? ben aç geldim. sen aç geldin ama çok aç geldin bu şekildede hatalı çıkar dedi... :( bu tahlil için 8 saat aç kalmak gerek fazlası olursa çıkan yanıt bizi yanıltabilirmiş... ee haliyle peki dedik. iğnemi oldum, aşımı oldum. tansiyonum ölçüldü ve bebeğin kalpatışlarını dinledik, dinleyen alet saydı 120-160 arası olması gereken değer 142 çıktı, hareketliliğide normal dedi ebemiz, çıktık.
dayıma uğradık, bir şeyler atıştırdık, kardeşime uğradık, bankaya uğradık, yüncüye uğradık ve ben benden bu kadar dedim. kardeşimin evinde mola verdim. deli gibi susamışım, su içtim üstüne bir keyif kahvesi içtik, kalkmaya yakın birde yeşil çay. sonra markete uğradık. market çıkışı yolda indirimde baharlık elbiseler serilmiş, tam orada beyaz, kollarında dantellerle elbiseyi görünce anneme bak gecelik gibi dedim. gögüs altındanda bollaşan elbiseyi görünce annem bak bakalım dedi. doğum için bir kaç gecelik almak istiyorduk. geçen hafta çıktığımızda da bir çamaşır deposunda bakmıştık hatta bende lağusa geceliklerine çok gülmüştüm... bu günküleri görünce beğenince annem ikisinide aldı. hemde o beğenmediğim geceliklerin yarı fiyatına aldı ikisini... ve eve gelince giymeyeyim diye bebek için alınanları koyduğu yere kaldırdı:))))))))))
ayy size geçen hafta babanesine gelen torunu bizede misafir geldiğini anlatmamışım. vee minik misafiri yerlerde yat yuvarlan ağırlıyoruz her gelişinde:))) bu seferinde teyzem bak karnında bebek var dedi beni göstererek ve henüz 16 aylık torunu çıldırdı:))))) anlamada zorlandı önce. sonra karnımı açtı okşamaya başladı, sonra karnımı öptü, veee pek konuşmasada derdini harika anlatan bu çocuk bebeğe gel gel demeye başladı, gel gel dedikten sonra meme emmesi gerektiğini anlatmaya çalıştı... olmadı yine geldi karnımı açtı okşadı, öptü... 16 aylık bir bebeğin karnımdaki bebekle kurduğu iletişim harikaydı tek kelime ile... beni çok duygulandırdı... veee bu ilişkinin sonlarına doğru oğluşumda beni tekmelemeye başladı:))) iki bebek; biri yanımda karnıma yaslanmış, öpen iletişim kurmaya çalışan dünyalar tatlısı bir kız, biri içimde beni tekmelemesinden büyük keyif aldığım ancak yüzünü görmediğim oğluşum... ikisi birbirini ne kadar hisedebildi acaba????
ikisi bana acayip büyük bir keyfi veriyor...

3 yorum:

gulcinkuju dedi ki...

canım yaaa...
anne olacagına cok sevindim... bu havalarda aman dikkat et kendine. kış gelmedi gelemedi dedik bir geldi tam geldi...

öptm cnm...

İlknurundünyası dedi ki...

Ah şekerim biliyor musun ben bugün yine İzmir'i gördüm rüyamda.
Kimbilir belki bir gün yine yaşarız ne dersin?
Canım benim bebeklerin ilitişimi bizimkinden farklı. hani derler ya onların kalp gözü açık, işte gönül gözüyle görmenin farklılığı bu olsa gerek.
Kendine dikkat et bu soğuk günlerde, geceliğine bayıldım, ne güzel olursun gözümde canlandırdım.
Öpüyorum seni çok çok.

laleninbahcesi dedi ki...

şekerimpembem, o iki bebek iletişim kurmanın yolunu bulmuş. Valla seninki çapkın olcak, kıza hemen ses vermiş:)))

çook öptüm...